Starting in 1996,
Alexa Internet
has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the
Wayback Machine
after an embargo period.
Starting in 1996,
Alexa Internet
has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the
Wayback Machine
after an embargo period.
Додатково дивись:
"
кошти господарських товариств, підприємств та об'єднань підприємств
".
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель" від 08.07.2011 N 3681-VI, який набрав чинності 03.10.2011, внесені зміни до Закону та виключені "кошти підприємств та їх об'єднань" із поняття "державні кошти". Треба відзначити, що Господарський кодекс України та
ДК 002:2004
розрізняє такі організаційно-правові форми як підприємства (державні, казенні та комунальні) та господарські товариства, до яких входять державні акціонерні компанії. Тобто кошти господарських товариств державної та корпоративної форм власності від самого початку дії Закону України № 2289-VI не включалися до визначення державних коштів. Підхід до здійснення закупівель замовниками, що базується на розподілі коштів на державні та власні кошти підприємств, запроваджений частиною 2 статті 2
Закону України від 24 травня 2012 року № 4851-VI «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»
, фактично частиною 3 статті 2 цього Закону встановлює закупівельні пороги щодо використання процедур закупівель суб'єктами природних монополій не рівні 5 млн. грн. для товарів та послуг та 10 млн. грн. для робіт (закупівлі за власні кошти). До того ж, стаття 4 Закону України від 24 травня 2012 року № 4851-VI робить величезну кількість винятків, що дозволяють проводити закупівлі без процедур.
-
електронний реверсивний аукціон
- розділ VIII-1
Закону України від 1 червня 2010 року N 2289-VI Про здійснення державних закупівель.
Відповідно до частини 3 статті 39-1 Закону України, "процедура електронного реверсивного аукціону підлягає обов'язковому застосуванню замовником, що здійснює закупівлі за
державні кошти
, щодо товарів, робіт та послуг, включених до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України за поданням
Уповноваженого органу
, якщо очікувана вартість предмета закупівлі такого товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві - 300 тисяч гривень), а робіт - 1 мільйон гривень. Щодо товарів, робіт та послуг, закупівля яких не вимагає застосування процедури електронного реверсивного аукціону відповідно до цієї частини,
замовник
може самостійно приймати рішення про закупівлю із застосуванням процедури електронного реверсивного аукціону, якщо інше не визначено цим Законом".
Рамкова угода (квазіпроцедура) - правочин, який укладається одним чи кількома
замовниками (генеральним замовником)
у письмовій формі в порядку, встановленому цим Законом, з одним чи кількома учасниками процедури закупівлі з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних
договорів про закупівлю
протягом строку дії рамкової угоди рамкова угода - правочин, який укладається одним чи кількома
замовниками (генеральним замовником)
у письмовій формі в порядку, встановленому цим Законом, з одним чи кількома учасниками
процедури закупівлі
з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних
договорів про закупівлю
протягом строку дії рамкової угоди" (пункт 26-1 частини першої статті 1 Закону України № 2289-VI).
Безоплатний веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель:
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice
/ (функціонування забезпечується Уповноваженим органом, відповідно до пункту 12 частини першої статті 8 Закону України № 2289).