Галузеві особливості закупівель

Освіта

Класифікація галузей народного господарства передбачена статтею 260 Господарського кодексу України від  16 січня 2003 року N 436-IV .   Оскільки КВЕД 2005 , затверджений наказом Держспоживстандарту від 26.12.2005 р. № 375, існував до кінця 2012-го року, на цей період для визначень галузей можна було використовувати таблицю відповідності кодів КВЕД кодам ЗКГНГ .    Надаємо огляд регулювання закупівель товарів, робіт та послуг лише у деяких соціально значущих та базових галузях:

Любич Андрій, ГО "Інститут фінансів та права"

  integrity   logo osf   IFP 3

 

 

Визначення корупції

Понеділок, 23 липня 2012. Галузеві особливості закупівель Автор Любич Андрій Васильович
Залишити коментар

zv-t-pro-vikonannja-derzhavno-programi-schodo-z-bca2 “Корупція - використання особою, зазначеною в частині першій статті 4 цього Закону, наданих їй
службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній в частині першій статті 4 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей…”. (витяг із Закону України від 7 квітня 2011 року № 3206-VI “Про засади запобігання і протидії корупції”).

Відповідно до ч. 2 статті 6 Закону України від 7 квітня 2011 року № 3206-VI “Про засади запобігання і протидії корупції”, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування є “суб'єктами, які беруть участь у запобіганні, виявленні, а в установлених законом випадках - у здійсненні заходів щодо припинення корупційних правопорушень, відновленні порушених прав чи інтересів фізичних та юридичних осіб, інтересів держави, а також в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції, у міжнародному співробітництві”.

Відповідно до частини першої статті 4, суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є:
- особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або особи, спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків у юридичних особах приватного права, незалежно від організаційно-правової форми, відповідно до закону;
- посадові особи юридичних осіб, фізичні особи - у разі одержання від них особами, зазначеними у пунктах 1, 2 частини першої цієї статті, або за участю цих осіб іншими особами неправомірної вигоди.

Державна програма по запобіганню і протидії корупції на 2011-2015 роки була затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2011 р. № 1240 .  Паспорт Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки встановлює, що державним замовником програми є Міністерство юстиції України (частина 4 статті 5 Закону України від 7 квітня 2011 року № 3206-VI).   Завантажити огляд державних цільових та бюджетних програм у *.xls.

До базового антикорупційного Закону України від 7 квітня 2011 року № 3206-VI “Про засади запобігання і протидії корупції” 17 травня 2012 року було внесено зміни Законом України № 4711-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції".  Особливої уваги приділено питанню регулювання конфлікту інтересів, яким Законом визначено "суперечність між особистими інтересами особи та її службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих їй службових повноважень".

Додатково Верховна Рада України прийняла Закон України від 17.05.2012 № 4722-VI "Про правила етичної поведінки". 

Дані про сто сімндцять запланованих заходыв та звіт про виконання заходів Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки протягом 2011-го року .

 Любич Андрій, ГО "Інститут фінансів та права"

  integrity   logo osf   IFP 3

 

закупка работ Реконструкции фойе ККЗ «Юбилейный» по созданию малого зала на 100 мест с новыми технологиями кинопоказа и комфортными условиями

Субота, 19 листопада 2011 Галузеві особливості закупівель Автор Сергей

Вартість товару / послуги

373208 грн.

По итогам открытых торгов между КП «Киновидеопрокат» Херсонской областной рады и ФОП Биляченко С.В. 08 июля 2011 года заключен договор № 1-07 Про закупку товаров (работ или услуг) за государственные средства на сумму 726900 грн. На закупку работ Реконструкции фойе ККЗ «Юбилейный» по созданию малого зала на 100 мест с новыми технологиями кинопоказа и комфортными условиями. Начало работ по условиям Документации Конкурсных Торгов Заказчика было на июль 2011 г, окончание – на август 2011 года.

«Бориспіль» заплатить 2 мільйони скандальному офшору за функціонування бару

Субота, 22 жовтня 2011 Галузеві особливості закупівель Автор Василь Зайцев

Вартість товару / послуги

2,00 млн грн.

ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» за результатами тендеру 13 жовтня уклав угоду з ТОВ «Інтер’єр-Аеропорт» на послуги з харчування пасажирів рейсів міжнародного сполучення в барі бізнес-залу терміналу «F» у 2011 році. Вартість угоди склала 2,00 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».

«Бульба-гейт»: як у Луцьку сфальшували тендер

Вівторок, 18 жовтня 2011 Галузеві особливості закупівель Автор Василь Зайцев

«Бульба-гейт»: як у Луцьку сфальшували тендер

Вартість товару / послуги

510620 грн.

Нещодавно у волинських ЗМІ виринула інформація про те, що управління освіти Луцької міської ради 7 вересня 2011 року закупило на відкритих торгах картоплю для дошкільних навчальних закладів міста за ціною 2,42 гривні за кілограм.

Тоді коли заготівельники пропонують селянам 80–90 копійок, а середня закупівельна ціна для соціальних закладів Волині коливається в межах 1,20–1,50 гривні.

Ви тут: Головна